____________________________________It`s exactly what you think it is.

sâmbătă, 5 noiembrie 2016

Și iaca stau eu în fața ta. Și înțeleg că unicul lucru pe care îl pot face este să-ți spun că nu mai ești al meu, cu toate că nici măcar nu ai fost. Și că eu nu mai sunt a ta, cu toate că nu știu dacă am fost vreodată.

Și-mi vine în minte un gând. Că de fapt în acel moment trebuie să-mi iau rămas bun nu de la tine, ci de la mine când voi fi cu tine.

 Eu sunt fericire cu acest gând. Mi-i frică doar că nu văd nimic în fața mea. Dar ei spun că dacă respiri adânc și te concentrezi să-ți simți pământul de sub picioare, atunci înțelegi că totul are sens. Și atunci te vezi pe tine.

Eu nu mă pot opri din strigat că totul are tare mult sens. Și că mă văd plină de lumină.

Te-am cuprins, și tu probabil ai plecat cu gândul că data viitoare vom fi un pic mai aproape.
Vom fi, pentru că tu încă ești lecția mea despre mine. Și eu sunt lecția ta despre tine.

Mulțumesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu