____________________________________It`s exactly what you think it is.

luni, 21 martie 2016

Azi dimineață în baie apăruse un ștergar verde. Apoi un fular verde mi-a atras atenția.
Se pare că albastrul o să îmbrățișeze o nouă culoare. 
De cât timp oare așteaptă el asta? 
Mi-i frică încă de verde, dar încep să-l iubesc în același timp. 

Azi am băut un vin alb. Idee nu am de care. Dar bun. Ar fi bine să învăț mai multe detalii despre vin. Cred că ar ajuta să mă infiltrez printre oameni. Până când culoarea și recomandarea este tot ce aș dori să rețin. 

Am mai aflat că Indie și Indie Folk îmi plăcea de tare mult timp, dar nu am făcut legătura dintre denumire și stil până azi. 

Alo, se poate vă rog o îmbrățișare?  Una din alea care să mă trezească, sau să mă adoarmă în liniște - fără vise, care, ar fi ele utile dacă mi le-aș aduce aminte. 

Și încă mă gândeam la domnul șofer de taxi care cu vreo doua zile în urmă arunca o hârtie peste fereastra mașinii. Mă gândeam ce frumos ar fi să mă apropii și să-i spun că el are importanță, că el este tare tare important pentru omenire și că îl respect tare mult. Și el ar fi înțeles în acel moment că este important, că merită iubit și merită să se iubească, și că mediul este parte din el și totul din jur este un întreg. Și atunci domnul taxist ar fi strâns hârtiuța de jos și m-ar fi cuprins așa cum îmi trebuie mie să fiu cuprinsă. 

Aș vrea să spun că am o mulțime de gânduri. Și probabil că sunt, însă ele fug atât de repede încât nu pot prinde nici unul. Încep să mă obișnuiesc fără ele. 

Acuș e lună plină din nou. 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu