____________________________________It`s exactly what you think it is.

sâmbătă, 30 martie 2013

Eu - Gogoașă, sau ce înseamnă Bean Bag


      Povestea începe cred că în 2009, iarna, la un New Year Party, când devin actriță cu literă mare. De fapt rolul era mare, adică rotund. Eram Gogoașă. La grădiniță am învățat că, Gogoașa este galbenă și rotundă. Cam așa trebuia să arăt și eu, iar asta m-a făcut să cunosc bean bag-ul și cum se face acesta.

     Because a început cu aproape jumătate de an în urmă. Mie îmi umple viața de culoare, plăcere, și entuziasm. De mică știam că odaia perfectă pentru mine are o mulțime de perne de diferite culori și mărimi. Asta facem azi și ne place:)

      Cred că cel mai fericit moment din acest an a fost atunci când am văzut peste 20 de saci Because într-o odaie și fratele meu adormind pe ei după o zi plină de planificări și emoții. Apropo, el este cel care poate  face ca o idee să devină realitate. 

                                          Pentru mine Because este despre vise, culori și oameni...

     Pentru a găsi saci moi, bean bag, fotolii puf sau fotolii sac, sau spune-le cum vrei, pentru că sunt la fel de moi, vezi aici:


 Nu știu dacă este un mesaj comercial. Este mai mult unul despre vise, culori și ceva moale...

P.S. da, am fost Gogoașă și m-am simțit vedetă:)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu